חיזבאללה באיבוד עשתונות: מגדיל את התמיכה למשפחות לוחמיו בסוריה

שלמה ריזל No Comments on חיזבאללה באיבוד עשתונות: מגדיל את התמיכה למשפחות לוחמיו בסוריה
19:19
30.04.24
נתי קאליש No Comments on מזקני חסידי צאנז: הנגיד שנחבא אל הכלים הלך לעולמו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המעורבות הרוסית האינטנסיבית בסוריה, הסיטה את אור הזרקורים מאחד הגורמים שעדיין הכי דומיננטיים במדינה המדממת, הלא הוא ארגון חיזבאללה הלבנוני. לאורך כל שנות הלחימה, התייצב חיזבאללה לצד הנשיא אסאד, וכחלק מברית אסטרטגית בין איראן-אסאד-חיזבאללה, איחדו כוחות בכדי להדוף את כוחות המורדים, דבר שלא מנע את התבוסות הקשות של אסאד שהלך ואיבד אחיזה באזורים נרחבים ברחבי סוריה.

חיזבאללה מנסה להסתיר את האבדות הרבים שהוא סופג בלחימה הקשה, אך למרות ניסיונותיו, בלבנון מבעבע זעם על הארגון, שמשיב למדינה מאות לוחמים הרוגים, ואלפים רבים אחרים, פצועים, קטועי אברים, נכים ואומללים. עיתון סעודי פרסם היום כי בעקבות המצב, נאלץ הארגון להגדיל את סכום התמיכה שהוא מעביר למשפחות ההרוגים בקרבות ל-50.000 דולר. בחיזבאללה מקווים כי המהלך יסייע להם לגייס כוחות חדשים ללחימה ההולכת ונעשית בלתי אפשרית.

בנאום שנשא היום מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לרגל ציון יום מותו של מוחמד חוסיין אלחאג', מבכירי הארגון, אמר נסראללה: "הפעילים שומרים על מוכנות ההתנגדות בכל עת כאשר הם מחויבים לכבוד ולהנהגה. אני מבטיח לכם שלחיזבאללה יש יותר מנהיגים שתומכים בנו מבעבר בכל החתכים". הוא לא שכח את האויב המרכזי: "נמשיך להציב את עצמנו לצד המאבק בכובש הציוני ונעמוד לצד הג'יאהד הפלסטיני".



0 תגובות